Paylaş

Evet arkadaşlar sizin için bugün Makine mühendisliği okumanın nasıl bir şey olduğunu anlatacağım.
Sen makine mühendisliğimi okuyorsun ? diye sorduğunuzu buradan duyabiliyor gibiyim,evet ben makine mühendisliği okuyorum.
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum arkadaşlar hangi mühendislik olursa olsun mühendis farklı düşünen değer üreten bireydir yani
mühendis olmayanlardan farklı düşünmeniz şart.Tabi bu yazdıklarım Makine Mühendisliği okuyacaklar için 2 kat daha fazla önemli.

Şimdi bir makine mühendisinde ne gibi özellikler bulunmalı biraz bundan bahsedeyim.

1- Öncelikle dedik ki bir makine mühendisi farklı olmalı farklı düşünmeli.

2- Bir makine mühendisinin sayısal zekasının biraz gelişmiş veya gelişmeye açık olmalı.

3- Bir makine mühendisi çizim alanında da kendini geliştirebilmeli.

4- Son olarak genel bir özellik lider vasıflı olmalı ve insanları yönetebilmeli çünkü çoğu fabrikada yöneticiler makine mühendisliğinden gelmedir.

Şimdi üniversitede okurken hangi dersleri göreceksiniz onlardan biraz bahsedeyim.

Fizik,kimya,matematik bu üçlü sizi üniversite 1. sınıfta uğraştıracak dersler,çalışırsanız yaparsınız.

Ve sonraki sınıflarda dinamik,mukamevet,istatistik,termodinamik gibi can sıkıcı biraz zor olan derslerle karşılaşacaksınız.

Önemli bir uyarı BU MESLEĞE İLGİNİZ VARSA YANİ SEVİYORSANIZ BU BÖLÜMÜ SEÇİN !!!

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here